sobota 21. januára 2017

AliExpress :-) objednávate ?

Dobrý večer :)
Poznáte AliExpress ?? Blbá otázka ... určite áno :) ja odtiaľ objednávam už dlhšiu dobu a ešte ani raz sa mi nestalo aby mi tovar nedošiel, alebo aby to bol odrb :P stačí sa zaregistrovať, zadať údaje o karte a môžte veselo plniť košík. Ja stále objednávam len tovar, ktorý má veľa recenzií a fotiek. Naposledy som objednala hodinky za kt. som dokopy zaplatila 6 eur :) Samozrejme že ten kto si dá záležať na značkách si asi hodinky z Číny objednávať nebude :D Ja som človek pre ktorého nieje problém mať hodinky za 1 euro alebo staviť na kvalitu no to už nie na aliexpresse :D
Tadááá :) A sú v presne takej istej kvalite ako predávajú dievčatá na stránkach po 10 euro za kus :) takže ak váhate určite skúste objednať. Oplatí sa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára