sobota 21. januára 2017

Hair JAZZ. Funguje ?

Ahojte :)
Pred kúpou šampónu som pátrala na internete a snažila sa získať nejaké info či šampón funguje. Na slovenských a českých stránkach sa mi žiaľ žiadnu poriadnu recenziu nepodarilo vypátrať ... a tak dúfam že Vám tá moja v rozhodovaní či kúpiť, alebo nie pomôže :) Výrobca zaručuje až 3 krát rýchlejší rast vlasov. Šampón nieje najlacnejší ... stojí vlastne za utratenie pár desiatok eur ??? No pekne od začiatku :)

Z internetovej stránky som si objednala šampón, masku, mlieko a sérum. Celkovo ma to vyšlo na 82 eur. Celkom dosť za vlasovú kozmetiku ktorá síce nieje na zahodenie ale za tú cenu podĺa mňa nestojí.

Šampón je zelenej farby s vôňou nie veľmi nosu lahodiacou :D mne pripomína konzistenciou NIZORAL (šampón kt. dostať kúpiť v lekárni. Používa sa pri veľkom množstve lupín alebo ekzéme vo vlasoch.) Pení stredne a naozaj sa po ňom nedajú rozčesať vlasy. Preto odporúčam naniesť len na pokožku vlasov a nie do celej dĺžky. Vlasy si umývam 2 krát do týždňa a používam ho 1 mesiac a pár dní. Je v ňom asi ešte polovica.

Maska je na rozdiel od šampónu naozaj super až na tú vôňu. Neviem čo to mám z nosom ale vždy keď si nanášam túto masku, cítim nechtíkovú indulonu ktorou sa niekedy natieralo všetko :D Masku si nanášam po celej dĺžke aj keď by sa nemalo. Zaťažuje to vlasy, ale ja by som ich inak nerozčesala. Po použití masky idú vlasy pekne rozčesať ale aj tak si dopomáham olejom a nezmývateľnou maskou Nashi argan ale o tom nabudúce.
Ešte aj farbu má ako spomínaná indulona ;D
Ďalší produkt je mlieko ktoré sa aplikuje na korienky a pokožku. Prstami poriadne premasírovať do vlasovej pokožky :) vlasy nemastí takže v pohode :)

Sérum na vlasy stálo 26 eur. Malo by zregenerovať rožtiepené končeky. Hmmm mňa teda za tú cenu vôbec neoslovilo. Je to niečo medzi olejom a voňavou vodou :D  Určite sa za tú cenu neoplatí kupovať. Za mňa jednoznačne NIE. 
Pred používaním som si farbila vlasy takže je pekne vidieť o koľko cm ich mám podrastené. Ja ani neviem či je to dosť alebo málo. Čo myslíte ? :D vlasy som mala stále dlhé a s rastom nebol problém takže neviem posúdiť či rastú rýchlejšie ako pred použivaním hair JAZZ. 
Takže to zhrniem. Nečakajte žázraky a vlasy po zadok, ale na druhej strane šampón určite aspoň troška podporuje rast vlasov. Peknú sobotu prajem :) 

1 komentár: